FÖRSTA, - VAD JAG HAR GJORT!!

Lyssna på Ola's låt Overdrive medans du kollar på inlägget!

I går var jag och badade med min mamma, emma, angelica, totte och filppa

Filippa & Emma

Jag!, Emma & Filppa

Klicka för att stänga bilden

Filippa & Emma

Klicka för att stänga bilden

Filippa

Klicka för att stänga bilden

Mamma, Filippa & Jag!

Filippa & Emma

Jag & Filippa

Totte & Hundarna

Foton: Angelica (http://filippasmamma.blogg.se/ )

Och så har jag vart och badat med min Pappa, hans vän Kim, Marcus och Jesper, i Måndas elr tisdas och så kommer jag inte ihåg mer.

Idag så var jag och köpte Chips med Pappa och åt Pizza! senare och innan så kollade jag på Mindfuck bilder här är några exempel:


Det var allt!, vi syns i morgon på den första Taturday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0